خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

محجوب: نمایشگاه به نسبت سال های گذشته نزول کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۳۰

هنوز زود است در این باره انتخابات مجلس نظر کنیم. هرچند که جریان های سیاسی زود به این موضوع ورود کرده اند و شعارهایی می دهند که عمل نمی کنند اما امیدوارم انتخابات خوبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه با خبرنگاران ایلنا صحبت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در پاسخ به اینکه فضای نمایشگاه را چگونه می بینید، گفت: احساس میکنم نمایشگاه به نسبت سال های گذشته، از لحاظ کیفی نزول کرده است.

دبیرکل خانه کارگر همچنین در خصوص وعده های دولت گفت: در باب دستمزد و اعمال نرخ تورم وعده هایی دادند که این موضوعات را جبران کنند که تا کنون این اتفاق نیفتاده است. این موارد جز مطالبات اصلی کارگران است.

وی افزود: امیدواریم امسال در افزایش دستمزد به این موضوع توجه ویژه ای شود.

محجوب در خصوص انتخاب مجلس و نوع ورود اصلاح طلبان گفت: هنوز زود است در این باره اظهار نظر کنم. هرچند که جریان های سیاسی زود به این موضوع ورود کرده اند و شعارهایی می دهند که عمل نمی کنند اما امیدوارم انتخابات خوبی را شاهد باشیم.

مشروح مصاحبه با علیرضا محجوب را به زودی در ایلنا خواهید خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز