خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

عابدینی: ۷ بازیکن پرسپولیس ۳۵ درصد درخشان باشند، استقلال را می برند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۹۴

کفه ترازو به نفع استقلال است اما اگر تنها ۷ بازیکن پرسپولیس ۳۵ درصد حمید درخشان در زمان بازیگری اش باشند، استقلال را می بریم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر مثل چند سال اخیر کفه ترازو در دربی به نفع استقلال است.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در چند سال اخیر باشگاه استقلال نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری داشته و کفه ترازو به نفع آبی ها بوده است چون استقلال یک مدیریت با ثبات داشته و در بخش مربی و بازیکن کمتر تغییر داشته است و فکر می کنم نظام باشگاهداری استقلال بهتر از پرسپولیس بوده است.

وی افزود: ما در پرسپولیس در سال های اخیر مشکلات زیادی داشته ایم و تغییرات زیادی هم در مدیریت و مربی و بازیکن داشته ایم. مردم الان از این دو تیم توقع دارند که بدون توجه به حرف و حدیثها و حاشیه ها در زمین فوتبالی را به نمایش بگذارند که درخور نام دو تیم بزرگ باشد و این دو تیم اگر حاشیه ها را کنار بگذارند بیشترین نفرات را در تیم ملی خواهند داشت. مهم نیست کدام تیم برنده دربی می شود و فقط خوب بازی کنند چون مردم یواش یواش باور می کنند که فوتبال دارد می میرد.

عابدینی در پایان گفت: کفه ترازو به نفع استقلال است اما اگر تنها ۷ بازیکن پرسپولیس ۳۵ درصد حمید درخشان در زمان بازیگری اش باشند استقلال را می بریم. اگر هم ۳۵ درصد درخشان نیستند حداقل حرمت او رانگه دارند و به درخشان احترام بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز