خبرگزاری کار ایران

آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان در نمایشگاه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۵۵

کارگاه آموزشی آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان با حضور استاد فرنود و نشست تخصصی با موضوع «آموزش و پژوهش در حرفه روزنامه نگاری» با حضور استاد محمد مهدی فرقانی امروز برگزار می شود.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها همزمان با برپایی بیستمین نمایشگاه مطبوعات، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی تخصصی را با حضور استادان و متخصصان حوزه رسانه برگزار می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها؛ روز یکشنبه کارگاه آموزشی «آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان» با حضور استاد فرنود از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ برگزار می شود.

همچنین نشست تخصصی با موضوع «آموزش و پژوهش در حرفه روزنامه نگاری» با حضور استاد محمد مهدی فرقانی و استاد مهدی منتظرقائم ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند در زمان‌های اعلام شده به محل برگزاری نشست‌های جنبی نمایشگاه واقع در سالن مراجعه کنند. دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات از ۱۷ تا ۲۳ آبان با غرفه‌ها و برنامه‌های متعدد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی تا ۲۳ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ در مصلی امام خمینی(ره) شهر تهران برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز