خبرگزاری کار ایران

تمرکز شرکت تارا ارتقای سطح رفاه قشر متوسط جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۷۵۵

تمرکز شرکت تارا ارتقای سطح رفاه قشر متوسط جامعه، کارکنان سازمان‌ها و رونق کسب و کارها است.

به گزارش ایلنا،‌ مسعود پنجه‌شاهی مدیر توسعه پذیرندگان شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا گفت: شرکت تارا در سال ۱۳۹۷ با پشتوانه‌ی گروه صنعتی گلرنگ، فعالیت خود را با تمرکز بر روی ارتقای مالی قشر متوسط جامعه، سطح رفاه کارکنان سازمان‌ها و رونق کسب و کارها آغاز کرده است. در این مسیر تا به کنون خدماتی مثل کیف الکترونیکی پول، بن‌های رفاهی، اعتبار سازمانی و اعتبارخُرد فردی را فراهم کرده است.

وی افزود: در اواخر سال 1400 به صورت تهاجمی وارد بازار شده و خدمات خود را به شرکت‌های طرف قرارداد ارائه داده است.

مدیر توسعه پذیرندگان تارا گفت: کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد می‌توانند با استفاده از خدمات اعتبار سازمانی تارا تجربه‌ی خریدهای اعتباری 60 روزه و بدون پرداخت هیچ پولی را داشته و پس از 60 روز هزینه‌ی خریدهای خود را بدون هیچ‌گونه کارمزدی از حقوقشان پرداخت کنند.

وی اشاره کرد: همچنین تارا سرویس جدیدی را با عنوان «الان بخر،خُردخُرد پرداخت کن!» از ابتدای سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی کرده است که اعتبار خُرد برای اشخاص حقیقی تا سقف ۵ میلیون تومان را بدون ضمانت، وثیقه و کارمزد صفر درصد را به کاربران تخصیص می‌دهد و کاربران می‌توانند با دریافت این اعتبار از بیش از ۴۵۰۰ نقطه فروشگاهی و خدماتی استفاده کرده و هزینه‌اش را در ۲ قسط مساوی طی ۲ ماه پرداخت کنند همچنین ۵ نفر از دوستان خود را به دریافت اعتبار خُرد تارا دعوت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز