خبرگزاری کار ایران

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای شرکت نفت پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۱۸۳

شرکت نفت پاسارگاد در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط برای پروژه احداث ترمینال تولید و بسته­ بندی قیر در شهرک صنعتی خلیج­ فارس بندرعباس (زمین 7/13 هکتاری) از طریق مناقصه اقدام کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، لذا متقاضیان می توانند به منظور دریافت اسناد مناقصه، در ساعات اداری از تاریخ 05/10/1400 لغایت 15/10/1400 (به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) به نشانی تهران- سعادت آباد- بلوار دریا- خیایان مطهری شمالی-کوچه ساحل دوم شرقی-انتهای کوچه-پلاک 37- دبیرخانه مرکزی شرکت نفت پاسارگاد مراجعه و پیشنهادات خود را نیز حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 10/11/1400 تحویل نمایند.

شرایط مناقصه :

(1) سپرده شرکت در مناقصه معادل 27.000.000.000 (بیست و هفت میلیار ریال) ریال به تفکیک به شرح ذیل می باشد :

(1-1) مبلغ 10.000.000.000 (ده میلیارد) ریال به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی شرکت در مناقصه، چک رمزدار بانکی و یا سپرده وجه نقد به شماره حساب 91277124 نزد بانک ملت به نام شرکت نفت پاسارگاد.

(1-2) مبلغ 17.000.000.000(هفده میلیارد) ریال به صورت چک صیادی مطابق با مندرجات اسناد مناقصه.

(2) مدت اجرا : از زمان ابلاغ قرارداد به مدت 12ماه شمسی.

(3) مدارک مورد نیاز برای تحویل اسناد مناقصه : معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت به همراه کارت شناسایی معتبر.

(4) ارائه گواهینامه معتبر تأیید صلاحیت خدمات "طرح و ساخت صنعتی (EPC)" یا ارائه گواهینامه معتبر تأیید صلاحیت "خدمات پیمانکاری و خدمات طراحی (مشاور)" به صورت توأمان با حداقل رتبه 2 در رشته های "نفت و گاز و ابنیه" از "سامانه جامع تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی (ساجات)".

توضیح : شرکت های دارای صلاحیت خدمات پیمانکاری با حداقل رتبه 2 در رشته های فوق الذکر که فاقد گواهینامه خدمات طراحی (مشاور) می باشند می توانند با ارائه قرارداد همکاری (کنسرسیوم) با یکی از شرکت های دارای صلاحیت خدمات طراحی (مشاور) که حداقل رتبه 2 را در این بخش دارا باشد، در مناقصه شرکت نمایند.

(5) به پیشنهادات فاقد امضا، فاقد تضمین شرکت در مناقصه، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه است.

درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای دستگاه مناقصه گزار ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز