خبرگزاری کار ایران

نقاشی خط‌های گالری دار یزدی در گالری شکوه

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۲۷

نمایشگاه نقاشی خط‌های سهیلا احمدی با عنوان «عشق هنرکویر» جمعه هفدهم مردادماه ۹۳ در گالری شکوه آغاز به کار می‌کند.

جمعه هفدهم مرداد ماه نمایشگاه نقاشی خط «عشق هنرکویر» افتتاح می‌شود.

سهیلا احمدی(مدیر نگارخانه هفت خوان در یزد) در این نمایشگاه ۲۸ اثر نقاشی خط با تکنیک میکس مدیا و ابعاد متفاوت ارائه داده است. او در آثارش ابیاتی با مضمون عشق از شعرای بزرگی چون مولانا، حافظ، سهراب سپهری و هوشنگ ابتهاج را با بهره گیری از خط نستعلیق، شکسته و ثلثبه نمایش گذاشته است.

نقاشی خط‌های احمدی هیچ محدودیتی به لحاظ تکنیکی ندارند، او با کمک ترکیب مواد مختلف نوعی ترک را در کار ایجاد کرده که بافت کویری را در ذهن تداعی می‌کند.

تونالیته رنگ‌هایی که وی در آثارش بکار گرفته، ملهم از رنگ‌هایی چون قهوه‌ای، فیروزه‌ای، طلایی و مسی است که در طبیعت کویر به چشم می‌خورد.

سهیلا احمدی متولد ۱۳۴۹ است. او که مدیر نگارخانه هفت خوان در یزد می‌باشد دارای مدرک ریاضی، حقوق قضایی و فوق ممتاز خوشنویسی در رشته نستعلیق و نقاشی خط است. وی تاکنون ده نمایشگاه انفرادی در ایران برپا کرده و در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور در آمریکا، کلمبیا، تهران، یزد، شیراز، اصفهان، و… شرکت داشته است.

نمایشگاه نقاشی خط‌های «عشق هنر کویر» تا چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه ۹۳ در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از این آثار در گالری شکوه واقع در سه راه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ بازدید بعمل آورند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز