خبرگزاری کار ایران

آلبوم مشترک ایرج و امیر احسان فدایی منتشر شد

کد خبر : ۱۵۴۳۴۲

آلبوم مشترک حسین خواجه امیری(ایرج) و امیراحسان فدایی با عنوان " من و استاد " به همراه قطعه نوستالژی " گنج قارون " منتشر شد.

ایلنا: آلبوم مشترک حسین خواجه امیری(ایرج) و امیراحسان فدایی منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ امیر احسان فدایی، خواننده این اثر موسیقی با اعلام این خبر گفت: تمام تلاشم بر این بوده که بتوانم خاطره برخی از قطعات قدیمی را با حضور ایرج برای مردم زنده کنم و برای مخاطبانی که مشتاق شنیدن صدای ایشان هستند، یک هدیه نوروزی داشته باشیم.

وی با تاکید بر این موضوع که یادآوری صدای ایرج برای علاقه مندان، مهمترین هدفش از انتشار آلبوم " من و استاد " است، تصریح کرد: برخی از ترانه‌های این آلبوم نظیر تو صدای خسته یه ملتی، بازم بخون، آوازه خون، گنج قارون و…برای ایرج سروده شده است که امیدوارم مورد استقبال علاقه مندان قرار گیرد.

این هنرمند و نوازنده ویلن که کلیپ تصویری " صفای استاد " با صدای مشترک وی و ایرج برای بسیاری از مخاطبان خاطره برانگیز است، ادامه داد: در آلبوم " من و استاد " علاوه بر چند قطعه قدیمی که همه تنظیم نو و جدید شده‌اند، قطعات جدیدی دیگر نیز وجود دارد که آهنگسازی برخی از آنها را فیروز برنجان(بابک رادمنش)، امید حجت، جعفر پورهاشمی، بهنام خدارحمی، شاهین خسروآبادی انجام داده‌اند.

امیر احسان فدایی که در گذشته آلبوم " پرنده " به آهنگسازی فضل اله توکل و به یاد فردین به آهنگسازی زنده یاد اسداله ملک را به همراه حسین خواجه امیری را منتشر کرده است، درباره قطعات این اثر اظهار داشت: این آلبوم شامل ۱۲ قطعه است که نام قطعات آن گنج قارون، اومدم از هند اومدم، خسته‌ترین عابر، روزای طلایی، بازم صدای تو میاد، تو موندگاری، درد کهنه، صبح بخیر ایران، تقدیر و… است.

خواننده آلبوم " منو حس کن " که برخی از قطعات آلبوم جدید خود را نیز آهنگسازی کرده است، خاطرنشان کرد: در این اثر حسین متولیان، زهرا کلاته، محمد بکرانی، فیروز برنجان(بابک رادمنش)، بامداد جویباری ترانه سرا هستند و تنظیم قطعات به عهده میثم جمشیدپور، امید حجت، بارن رادمنش، بهنام خدارحمی، شاهین خسروآبادی، مرتضی نساجان بوده است.

آلبوم موسیقی " من و استاد " از سوی انتشارات موج آرام روانه بازار موسیقی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز