خبرگزاری کار ایران

٢١ منتخب برگزیدگان چهار دوره دامون فر در یادمان این دو سالانه نقاشى

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۲

٢١ نقاش جوان، منتخبى از برگزیدگان چهاردوره دو سالانه نقاشی دامون فر با موضوع «پاک کن» عصر جمعه دوم اسفند در نگارخانه شیرین نمایشگاه گروهى بر پا مى‌کنند.

ایلنا: سیف الله پویاراد(مدیر دوسالانه نقاشى دامون فر) گفت: به رسم همیشگى دامون فر، در سالى که دو سالانه نداریم یادمانى مشتمل بر تازه ترین آثار منتخبى از برگزیدگان سالهاى گذشته را بر پا مى‌کنیم تا ضمن امتداد همراهى با این هنرمندان عزیز که خانواده دامون فر محسوب مى‌شوند، فرایند تحول کارى این هنرمندان در منظر اهل نقد و نظر قرار گیرد.

پویاراد افزود: موضوع این نمایشگاه «پاک کن» است که دکتر بهنام کامرانی نمایشگاه گردانى آن را به عهده دارند و تلاش شده زاویه نگاههاى مختلف هنرمندان به این متریال و کارکردهاى مفهومى اش پیش روى مخاطبان قرار گیرد.

٢١ نقاش حاضر در این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارتنداز: سارا ابری - مهدی بابایی - مرضیه باقری - مرتضی پورحسینی - نسیم تقی پور - سینا چوپانی - نیکو حاجی ترخانی - طه حیدری - سوده داود - لیلی رشیدی - هانیه صدری - زهرا طباطبایی - نفیسه عمران - پگاه لاری - مقداد لرپور - بهمن محمدی - زهرا مرصوص - رزمین نبی زاده - میلاد نعمتی - دانا نهداران - عادل یونسی.

این نمایشگاه ساعت چهار بعد از ظهر جمعه دوم اسفند در گالری شیرین، واقع در خیابان ولنجک، کوچه هجدهم، شماره ٩ آغاز به کار مى‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز