خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جشنواره موسیقی فجر:

ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک احیا می‌شود

کد خبر : ۱۴۵۷۸۲

نگاه ما در همه بخش​های زیر مجموعه وزارت ارشاد اعم از فعالیتهای قرآنی، مطبوعاتی، سینمایی، هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش، آموزش و سایر بخش​‌ها نگاه واحدی است

ایلنا: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه جشنواره موسیقی فجر از بازگشایی ارکس‌تر ملی و ارکس‌تر سمفونیک تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام احیای ارکستر ملی ایران در آینده​ای نزدیک از توجه ویژه وزارت ارشاد برای تقویت هنر موسیقی در کشور خبر داد.

وزیر ارشاد با اشاره فعالیت‌های وزارت ارشاد در حوزه موسیقی گفت: تلاش ما در بخش موسیقی این است که بتوانیم در حد امکانات به تقویت این بخش کمک کنیم و انتخاب افراد کاردان و متخصص در این بخش هم اصولا با همین انگیزه صورت گرفته است. اخیرا آقای رییس جمهور هم در جلسه با هنرمندان بر حمایت هر بیشتر دولت از هنرمندان و اهالی موسیقی تاکید زیادی کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که از همین ابتدا برای تحقق آن تلاش کردیم. احیای ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای برنامه در داخل و خارج از کشورمان بود که خوشبختانه برای حمایت‌های بیشتر در این زمینه، این موضوع به اطلاع آقای روحانی رسیده و شما به زودی شاهد بازگشایی مجدد ارکس‌تر ملی و ارکس‌تر سمفونیک برای ادامه فعالیت خواهید بود.

جنتی با بیان اینکه نگاه مسئولان وزارت ارشاد نسبت به تمام فعالیتهای فرهنگی هنری نگاه یکسانی است، تصریح کرد: اساسا نگاه ما در همه بخش​های زیر مجموعه وزارت ارشاد اعم از فعالیتهای قرآنی، مطبوعاتی، سینمایی، هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش، آموزش و سایر بخش​‌ها نگاه واحدی است چرا که معتقدیم در این دولت همه بخش​های مختلف باید مورد حمایت زیادی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ما به همه هنرمندان ارزشمند بخش‌های مختلف به یک چشم نگاه می‌​کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز