خبرگزاری کار ایران

۱۱۰ نقاشی و ۲۵۵ خوشنویسی؛ انتخاب نهایی جشنواره تجسمی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۸

اسامی هنرمندانی که آثارشان به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ره یافته است در سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. ir اعلام شده است.

ایلنا: ۱۱۰ اثر نقاشی و ۲۵۵ اثر خوشنویسی به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت.

به گزارش ایلنا، انتخاب نهایی آثار نقاشی و خوشنویسی به پایان رسید و ۱۱۰ اثر نقاشی از ۹۴ نفر و ۲۵۵ اثر خوشنویسی از ۱۸۱ خوشنویس برای جشنواره پذیرفته شد.

در رشته خوشنویسی در گرایش نستعلیق غلامحسین امیرخانی، محمد سلحشور و علی شیرازی ۱۳۳ اثر، در گرایش شکسته نستعلیق یدا… کابلی خوانساری، مجتبی ملک‌زاده و محمد حیدری ۸۸ اثر و در گرایش نسخ و ثلثاحمد عبدالرضایی، سیدرضا بنی رضی و علی رضاییان ۳۴ اثر را برای جشنواره انتخاب کردند.

در رشته نقاشی با موضوع «انسان معاصر» یعقوب عمامه پیچ، احمد وکیلی، مجید حسینی راد، کاظم چلیپا و مرتضی افشاری ۱۱۰ نقاشی را برای جشنواره انتخاب کردند.

اسامی هنرمندانی که آثارشان به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ره یافته است در سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. ir اعلام شده است. انتخاب نهایی آثار مجسمه سازی، سرامیک هنری و نگارگری تا پایان هفته جاری انجام می‌شود.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، ‌نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل(عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل(فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی) ۱۴ بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز