خبرگزاری کار ایران

فعال اقتصادی جزیره کیش در گفت‎وگو با ایلنا؛

بخش خصوصی و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در مدیریت کرونا خوش درخشیدن

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۴۷

به اعتقاد یک فعال اقتصادی جزیره کیش، در زمان پسا کرونا نیز می‌توان فعالیت‎ها و کسب‎وکارها را در جزیره کیش رونق بخشید.

حسین شیرازی‎منش در گفتوگو با ایلنا، با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا در جزیره کیش به پیشنهاد خانم دکتر ستاریان و دکتر رضانیا مبنی بر ورود سه نوع دارو مورد نیاز درمان کرونا، آقای کشتکار   مبلغ 10هزار یور برای خرید این سه نوع دارو در کشور آلمان بودجه اختصاص دادن و بلافاصله این داروها خریداری و  به کیش ارسال شد.بعد از اینکه این داروها بر روی بیماران نتیجه مثبت داشت، آقای کشتکار پیشنهاد دادن با حمایت بخش خصوصی، ستاد همیاری مبارزه با کرونا تشکیل شود که این ستاد با حضور فعالان اقتصادی بزرگان کیش در حوزه اقتصادی تشکل‌های صنفی تشکیل شد.

وی ادامه داد: مجموعا مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در همین ستاد بخش خصوصی جمع آوری شد که این بودجه برای خرید گیت و دیگر اقلام مورد نیاز بیمارستان هزینه شد  و در اختیار بیمارستان و مرکز توسعه بهداشت قرار گرفت.

این فعال اقتصادی اظهار کرد: در این راستا بخش خصوصی با حمایت دکتر مظفری و تیم معاونان و مدیران سازمان و کادر درمانی و  ریاست محترم بیمارستان کیش با همه قوا در مدیریت و کنترول ویروس کرونا در کیش نقش بسزای ایفا کردند. سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر تخصیص ۵میلیارد تومان برای کمک به  بیمارستان برای تجهیز کردن و امکانات قرنطینه بیماران مبلغ ۶۹۰ میلیون تومان نیز به بخش خصوصی برای خرید گیت تشخیص کرونا اختصاص داد .در واقع عملکرد مدیر عامل محترم سازمان و معاونین و مدیران و همین طور بخش خصوصی در مدیریت ویروس کرونا در کیش عالی بود.

شیرازی منش افزود: خوشبختانه بخش خصوصی با حمایت خود سبب شد هم سازمان هم شورای سلامت  با دلگرمی به کار خود بپردازند تا جایی که همه بیماران ترخیص شده از بیمارستان کیش  از تیم پزشکی و‌ کادر درمانی تشکر ویژه داشتند.

شیرازی منش معتقد است: همانطور که در ایام‌ جنگ زندگی جریان داشت امروزه نیز بایستی با تمکین از پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به روند زندگی و کسب و‌کار  و گردشگری سلامت امیدوار بود.

این فعال اقتصادی در رابطه با وضعیت معیشت صنف‌های آسیب پذیر گفت: خوشبختانه با تشکیل ستاد ویژه اقتصادی کیش بخش خصوصی با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش به ریاست دکتر مظفری تشکیل شد تا با رصد شغل‌های که در این ایام  بیشتر آسیب دیده اند راهکارهای مناسبی برای حمایت از این عزیزان به عمل آید.

شیرازی منش افزود: با توجه به آسیب پذیری صنف گردشگری و بازار و  همینطور نا مشخص بودن اتمام این ویروس در شرایط موجود  می‌توان با سرمایه گذاری و تمرکز بر روی تولید در منطقه توجه ویژه داشت، زیر ساخت‌های منطقه برای تولید و راه اندازی نمایندگی محصولات با کیفیت خارجی، پوشاک لوازم خانگی شیرینی و شکلات و غیره  فراهم است. خوشبختانه در این راه با کاهش بروکراسی در سازمان و تغییر کاربری ها می‌توان  در سال جهش تولید  در عرصه تولیدات کالاهای مختلف با کیفیت و کار افرینی بیشتر در کیش امیدوار باشیم.

وی با تاکید بر  همکاری  خوب و جهادی بین  سازمان و بقیه ارگان‌ها و بخش خصوصی نتیجه آن  شاهد یک ارامش خوبی در کیش بودیم، این فعال اقتصادی اظهار کرد: جا دارد در اینجا  بار دیگر از مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران سازمان، ریاست محترم بیمارستان کیش مرکز توسعه بهداشت کادر درمانی بیمارستان که در خط مقدم ویروس کرونا قرار دارند، ستاد سلامت جزیره و  همه مسولین دولتی، ارگان‌ها نیروهای انتظامی، کادر درمانی بسیج سپاه پاسداران  و بزرگان کیش فعالین اقتصادی و  همه کسانی که در این راه  همکاری خوبی داشتند. همینطور  کیشوندان با فرهنگ که با همراهی خود سبب  آرامش  در کیش شدن تشکر و قدر دانی نمایم. دعا میکنیم هر چه سریعتر همه مردم دنیا از شر این ویروس نجات یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز