خبرگزاری کار ایران

دومین جنگ شاد فستیوال جام جهانی ۲۰۱۴ در کیش ویژه اتباع خارجی

کد خبر : ۱۸۰۲۲۴

دومین جنگ شاد ویژه اتباع خارجی به مناسبت جشنواره جام جهانی ۲۰۱۴ در کیش پنجشنبه ۵خرداد در تالار شهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، پس ازاستقبال گسترده گردشگران خارجی از برگزاری نخستین جنگ شاد شبانه ویژه اتباع خارجی درهفته گذشته، برای دومین بارجنگ شادی پنجشنبه ۵ خرداد از ساعت ۲۰ در تالار شهر کیش آغاز خواهد شد.

فراهم کردن فضایی شاد برا ی گردشگران و اتباع خارجی برای بهره مندی آنان از برنامه های متنوع هفدهمین جشنواره تابستانی کیش مهمترین هدف برگزاری این جنگ های هفتگی است.

دانا موسوی و امیر عبدالله خوانندگانی هستند که با اجرای موسیقی زنده به زبان های انگلیسی و عربی فضای خاطره انگیزی را در این جنگ شاد برای حاضران فراهم می کنند.

۱۰۰۰ نفر از اتباع و گردشگران خارجی مستقر در هتل ها و مراکز اقامتی کیش برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند، اجرای بخش های سرگرم کننده و مفرح با مشارکت گردشگران خارجی، برگزاری مسابقه ای با موضوع تیم های شرکت کننده درجام جهانی ۲۰۱۴برزیل و پذیرایی شام از جمله برنامه های این جنگ است که تا ساعت ۲۱ و سی دقیقه در تالار شهرکیش ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است گردشگران خارجی حاضر در این مراسم با پرکردن فرم های کتبی مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴می توانند در قرعه کشی جوایز آن شرکت کنند.

در پایان مراسم به ده نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه هدایایی نفیسی شامل صنایع دستی استانهای مختلف کشورمان اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز