خبرگزاری کار ایران

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۳۰

سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پیرو بازدیدهای مستمر نظارتی بازرسان معاونت گردشگری این سازمان، یک واحد پذیرایی متخلف به علت گرانفروشی پلمب شد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا ابراهیم نیا با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی ها از مراکز گردشگری و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت اقتصادی در سطح جزیره کیش خبر داد.

وی افزود: بازرسان و ناظران به صورت گسترده و تمام وقت از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحات دریایی بازدید می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: در روند پلمب مراکز پذیرایی ابتدا اخطار پلمب صادر و پس از تعیین وضعیت مواد غذایی در بازه زمانی تعیین شده، واحد صنفی پلمب می شود.

ابراهیم نیا ادامه داد:تمام تلاش ناظران و بازرسان معاونت گردشگری این سازمان، فراهم آوردن شرایط و زمینه ای است که مهمانان وگردشگران با آرامش و ثبت خاطرات به یاد ماندنی، از زیبایی‌های جزیره کیش بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیشوندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از جمله گران فروشی، کم فروشی و ... با سامانه یاد شده تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز