خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از شرکت سازنده عرشه های فلزی برای احداث پل شهدای اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۹۰

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی معاون فنی و زیربنایی این سازمان از «شرکت نگاز صنعت» سازنده قطعات بتنی و عرشه های فلزی پل شهدای اروند بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت این قطعات، قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قاسم شریف باوی در توضیح این بازدید، افزود: با توجه به اهمیت ویژه « پل شهدای اروند» به عنوان یک پروژه استراتژیک در بحث تردد شهرستان خرمشهر، برای سازمان منطقه آزاد اروند مدیرعامل این سازمان شخصا پیگیر فرآیند اجرایی بوده تا در زمان مقرر به بهره برداری رسیده و خدمات آن به مردم این منطقه عرضه شود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: از چهار هزار و دویست تن سازه فلزی که برای ساخت پل نیاز است تا کنون هزار و هفصت تن آن توسط شرکت «نگاز صنعت» ساخته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت:  تا کنون نیز چهل درصد از تیر های  اصلی که برای این پل ساخته شده به کارگاه خرمشهر منتقل و پس از اتمام شمع کوبی در بستر رودخانه نصب خواهد شد.

شریف باوی نقش پل شهدای اروند بعنوان یک زیرساخت حیاتی در شبکه حمل و نقل و روان سازی ترافیک شهرستان خرمشهر را بسیار اثر گذار دانست و اذعان داشت: خوشبختانه روند ساخت این پل تا کنون ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش داریم تا پایان سال به بهره برداری کامل برسد.

براساس این گزارش، پل شهدای اروند به طول ۵۳۰ متر ( ۹ دهانه ۵۰ متری و دو دهانه ۴۰ متری) در۶باند( سه باند رفت و سه باند برگشت) و عرض ۳۰ متر در شهرستان خرمشهر در حال ساخت می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز