خبرگزاری کار ایران

تقدیر امام جمعه کیش از تلاش ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۱۶

تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» علاوه بر کاهش مشکلات اقتصادی و افزایش مشارکت عمومی، نقش بسزایی در بهبود حال مردم خواهد داشت.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش در دیدار نوروزی با رحیم سرهنگی مدیر عامل این سازمان و برخی معاونان و مدیران، ضمن تبریک عید نوروز و با آرزوی سالی پررونق برای جزیره کیش وکشور، از تلاش ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در سال1402تقدیر وتشکرکرد و خواستار زمینه سازی تحقق شعار سال در جزیره کیش شد.

امام جمعه کیش با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی در بهمن سال گذشته گفت: بخش خصوصی، بخش موفقی بوده و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی این است که اقتصاد مردمی و بخش خصوصی بکارگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با بیان این که زمینه و قابلیت تحقق شعار سال در جزیره کیش فراهم است؛ از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش به همراه دستگاه ها، نهادها و سازمان های مستقر در این جزیره خواست با برنامه ریزی ، طراحی و تدبیر لازم برای تحقق شعار سال در جزیره کیش اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال علاوه بر این که می تواند مشکلات اقتصادی را کاهش و مشارکت عمومی را افزایش دهد ؛ نقش بسزایی در بهبود حال مردم خواهد داشت و امیدواریم در سال نو زمینه خوشی، آرامش، آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.امام جمعه کیش با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، آن را نوید بخش سالی پربار و پربرکت برای مردم کشور دانست و افزود: قدردان نعمت های خدادادی و منابع طبیعی، مردم خوب و فهیم، نعمت آموزه ها و آداب اسلامی و از همه مهمتر نعمت برخورداری از رهبری دانا و آگاه هستیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری هر ساله غیر از بحث اقدامات کارشناسی و دریافت نقطه نظرات گوناگون و نیاز سنجی جامعه ، با راهنمایی و درایتی که بر گرفته از هدایت و ارشاد الهی و الهامی است ؛ نیازهای جامعه را با درایت می سنجند و مسیر کشور را در قالب شعار سال ترسیم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در پایان از اقدامات همه بخش های سازمان منطقه آزاد کیش بویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان در زمینه فرهنگی و دینی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با استمرار تلاش مسئولان و مردم علاوه بربهره وری از نتایج اقدامات زیرساختی سال گذشته، رونق روزافزون را درکیش شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز