خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از حوزه های خدماتی، درمانی و اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۱۲

علیرضا فاطمیان پور باهدف نظارت بر نحوه فعالیت ها از برخی مراکز خدماتی، درمانی و اجتماعی کیش بازدید کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا فاطمیان پور شنبه 4 فروردین با حضور جمعی از مدیران وروسای ادارات معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از حوزه های متبوعه این معاونت که خدمات به شهروندان و گردشگران ارائه می کنند بازدید کرد.

دراین بازدید که به صورت سرزده و با هدف بررسی وضعیت خدمات دهی به شهروندان وگردشگران انجام شد معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از پایگاههای هلا احمر اسکله تفریحی و کمپ چادری مصلی، آزمایشگاه بهینه آزمای کیش ، انبار آرد و داروخانه عمید دیدار و با کارکنان هر یک از این مراکز در خصوص اقدامات و نحوه خدمات دهی گفت وگو کرد.

وی درادامه با حضور در برخی مراکز تولید وعرضه نان ، قصابی ها و جایگاههای سوخت از نزدیک درجریان نحوه فعالیت این مراکز قرار گرفت و در صحبت با فعالان این سه بخش درخصوص مشکلات و پیشنهادات این حوزه ها گفت وگو کرد.معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از مرکز خدمات فرهنگی کمپ چادری مصلی وگمرک فرودگاه کیش دیدن کرد.

گفتنی است علیرضا فاطمیان پور دراین بازدید ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز از فعالان این حوزه ها خواست ضمن انتقال پیشنهادات و مشکلاتی که با آن مواجه هستند با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و ارائه خدمات شایسته درجهت تکریم هرچه بیشتر گردشگران وشهروندان تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز