خبرگزاری کار ایران

واگذاری زمین های مسکن ملی شهرستان ماکو در انتظار اقدام فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۰۸۳

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره با اینکه اراضی جدید طرح ملی مسکن با پیگیری این سازمان و وزارت راه و شهرسازی تغییر کاربری یافته و مسکونی شده اند گفت: کاربری اراضی متعلق به امور آب، گمرک، منابع طبیعی و اراضی دامپزشکی با پیگیری های منطقه آزاد ماکو و و راه و شهرسازی، برای واگذاری به امر جهش ملی مسکن به کاربری مسکونی تبدیل شده اند.

علی داداش زاده در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: متاسفانه علیرغم اینکه سند به نام منطقه آزاد صادر شده، ادارات مربوطه، این اراضی را برای تفکیک به بنیاد مسکن به عنوان کارگزار واگذار ننموده اند که انتظار می رود فرماندار محترم هماهنگی لازم را باتوجه به تاکید استاندار محترم در کارگروه مسکن استان، این اراضی را در اختیار بنیاد مسکن برای قرعه کشی و واگذاری به شهروندان قرار دهند.

داداش زاده با بیان اینکه این سه سایت نیاز تامین مسکن این مرحله از متقاضیان را جبران می نماید ابراز امیدواری کرد: فرماندار محترم پیگیری های لازم برای واگذاری هرچه سریعتر این اراضی را فراهم نماید.

گفتنی است علاوه بر شهرهای شوط، پلدشت و بازرگان برای تامین مسکن در روستاها نیز سازمان منطقه آزاد در ۵۰ روستا زمین رایگان برای توسعه روستاها و واگذاری به مردم در اختیار بنیاد مسکن قرار داده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز