خبرگزاری کار ایران

عنصر اسلام، وجود ولایت و رهبری، باپشتوانه و حمایت مردمی سه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۸۲

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا جباری در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد: عنصر اسلام، وجود ولایت و رهبری، با پشتوانه و حمایت مردمی سه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

در متن پیام امام جمعه شوط آمده است:‌

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و آگاهی ملتی خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

عنصر اسلام، وجود ولایت و رهبری، با پشتوانه و حمایت مردمی سه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

این ایام فرصتی است تا با حضور جدی در صحنه های مختلف و بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند پیام انقلاب اسلامی که همان استقلال ، آزادی و حمایت از مستضعفین عالم می باشد به جهانیان صادر شود .

نقش مردم در انتخاب افراد اصلح برای اسلام و انقلاب در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است و مردم شریف منطقه باید با حضور دشمن شکن خود در انتخابات آتی دشمنان را نامید کنند و با در نظر گرفتن تعهدات قلبی و ذاتی کاندیداها به تظام،اسلام ،مردم و انقلاب پای صندوقهای رای حاضر شوند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب ، ملت شریف ایران بویژه مردم فهیم منطقه آزاد ماکو و شهرستان شوط ،خانواده های محترم شهدا،جانبازان ،ایثارگران و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ایام الله دهه فجر را فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان های انقلاب دانسته و پیروزی انقلاب اسلامی را بدون شک مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی و ثمره خون پاک فرزندان ولایتمدار کشورمان می دانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز