خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌کند:

نقطه قوت گردشگری اروند راهیان نور و گردشگری دفاع مقدس است+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۳۵

سرپرست مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در غرفه اروند سعی بر نمایش نماد‌های دوران دفاع مقدس و یادمان‌های شهر آبادان و خرمشهر از جمله خانه‌های تاریخی، مسجد رنگونی‌ها، پل خرمشهر، مسجد جامع خرمشهر و همچنین معرفی بیشتر این دو شهر مهم به بازدیدکنندگان داریم.

محمود ازند در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در گفتگو با ایلنا گفت: خرمشهر و آبادان که در دوران جنگ بسیاری از زیبایی‌های خود را از دست دادند، بعد از پایان جنگ با تلاش‌های فراوان بازسازی و مرمت شده‌اند. بنابراین در این نمایشگاه در تلاش هستیم با نمایش سیر تاریخی این دو شهر زیبا، روند نوسازی و آبادانی آنها را به مخاطبین عزیز نشان دهیم.   

ازند در ادامه افزود: منطقه اروند از نظر گردشگری تنوع بالایی دارد و در حوزه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، دفاع مقدس، مذهبی، دریایی و... در کشور بی نظیر است. سه رود قابل کشتیرانی بهمن شیر، کارون و اروند رود، ساحل خرمشهر و کارون، پل‌های مقاومت، پل شهید جهان آرا، مجموعه انکس، سینما نفت، سینما شیرین و سایر مجموعه‌های فرهنگی هنری فضای بسیار دلپذیر و جذابی برای گردشگران فراهم آورده است و بنابراین گردشگری در منطقه آزاد اروند به راهیان نور و عتبات عالیات محدود نمی‌شود.

حجم ویدیو: ۳۰.۲۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۳۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز