خبرگزاری کار ایران

سازمان‌ منطقه آزاد کیش؛ حامی ورزش کارگران ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۰۲

هیئت ورزش های کارگری و انجمن فوتبال کارگری کیش با میزبانی شایسته از مسابقات فوتبال کارگران کشور در جزیره کیش گامی محکم و شایسته در آغاز راه فعالیت خود برداشتند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقات گروه یک فوتسال کارگران کشور به میزبانی هیئت ورزش های کارگران منطقه آزاد کیش و انجمن فوتبال کارگری جزیره کیش با شرکت ۴ تیم در سالن ورزشی چند منظوره المپیک کیش به شکل باشکوهی برگزار شد تا این مجموعه در آغار فعالیت خود مورد تجلیل رئیس فدراسیون ورزشی کارگران کشور و مسئولان ارشد ورزش کارگران کشور قرار گیرد.

مراسم اختتامیه این مسابقات پنج شنبه 2 آبان با حضور رضا شکوهی مدیرکل دفتر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس فدراسیون ورزش های کارگری مسئولان ارشد ورزش کارگران کشور، رئیس اداره کار وخدمات اشتغال منطقه آزاد کیش، برخی سرمایه گذاران و مدیران بخش خصوصی و مسوولان محلی در سالن ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

وحید اسناوندی رئیس اداره کار و خدمات اشتغال منطقه کیش و رئیس هیئت ورزش های کارگری کیش در مراسم اختتامیه این مسابقات عنوان کرد: سیاست هیئت ورزش های کارگری کیش کمک به رشد و توسعه ورزش در بدنه جامعه کارگری کیش است.

وی در سخنان خود از همکاری و همراهی سازمان منطقه آزاد کیش در فعال سازی ورزش کارگران در کیش و میزبانی شایسته از مسابقات کشوری تقدیر کرد و افزود: توسعه و گسترش ورزش در مراکز مرتبط به حوزه کارگری در دستور فعالیت ها قرار دارد و امیدوارم به سهم خود بتوانیم در کمک به رشد ورزش و گردشگری ورزشی به جزیره کیش کمک کنیم

.بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه مسابقات گروه یک فوتسال کارگران کشور از بازیکنان و تیم های برتر این مسابقات تجلیل شد.

گفتنی است در مسابقات لیگ فوتسال کارگری کشورکه در قالب 6 گروه در 6 استان در حال برگزاری است و گروه اول مسابقات در جزیره کیش برگزار شد؛ تیم های فولاد هرمزگان و آلومینیم جنوب لامرد به مرحله دوم مسابقات کشوری راه یافتند.

۱۱:۰۴

سازمان‌ منطقه آزاد کیش؛ حامی ورزش کارگران ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز