خبرگزاری کار ایران

بر اساس تصمیم ستاد ساماندهی شئون فرهنگی؛

هیئات در دسته‌روی با پلیس همکاری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۳۸

هیئات مذهبی و مداحان باید در برابر آسیب‌ها، راه امام حسین(ع) را انتخاب کنند و به سمت محتوا بخشی به عزاداری‌ها بروند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هیئات مذهبی در عزاداری‌ها به سمت اصلاح آسیب‌ها و محتوا بخشی گرایش پیدا کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان؛ حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) شهرستان زاهدان ویژه امنیت و انتظامات مراسم دسته روی بیان داشت: هیئات مذهبی به عزاداری‌های امام حسین(ع) محتوا بدهند تا به اهداف امام حسین(ع) از قیام در صحرای کربلا نزدیک‌تر شویم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی خانه هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) است، افزود: هیئات مذهبی و مداحان باید در برابر آسیب‌ها، راه امام حسین(ع) را انتخاب کنند و به سمت محتوا بخشی به عزاداری‌ها بروند، زیرا که این بزرگترین خدمت به فرهنگ حسینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: عدم توجه برخی از عزاداران حسینی به نماز ظهر عاشورا یکی از آسیب‌های نهضت امام حسین(ع) است.

بزمانی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی، در خصوص مسئله دسته روی، هیئات مذهبی بایستی با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز