خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین دوره آموزشی هم‌اندیشی پیشکسوتان طرح ملی نوروزی در استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از ۳۰ فروردین ماه به مدت دو روز در این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه میزبان اولین دوره آموزشی هم اندیشی پیشکسوتان طرح ملی نوروزی سال ۹۵ خواهد بود.

به گزارش ایلنا از استان مرکزی، محمد محمدی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از ۳۰ فروردین ماه به مدت دو روز در این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه میزبان اولین دوره آموزشی هم اندیشی پیشکسوتان طرح ملی نوروزی سال ۹۵ خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این دوره­ آموزشی را احصاء نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: در این دوره آموزشی۴۰ نفر از پیشکسوتان امداد و نجات ۳۱ استان کشور فعالیت‌های نوروزی جمعیت هلال احمر را رصد خواهند کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با سر فصل‌های آموزش، سرمایه انسانی و تجهیزات و منابع در سه کارگاه به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: این جمعیت با آمادگی کامل پذیرای برگزاری دوره‌های آموزشی کشوری و بین المللی است.

کد خبر : ۳۶۲۴۱۰