خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

دوره منطقه‌ای طرح ملی سحر در استان مرکزی برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۰۴۹۳۳

طرح ملی سحر به منظور سازماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی از آسیب‌دیدگان به هنگام وقوع حوادثو بلایا به مرحله اجرا در می‌آید.

اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی، از برگزاری دوره منطقه‌ای طرح ملی سحر دراین استان خبر داد.

به گزارش ایلنا معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار داشت: طرح ملی سحر(سامانه حرکت‌های روانی، اجتماعی) از اول تا چهارم مهر ماه به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره منطقه‌ای با حضور ۸۰ نفر خواهر و برادر از استان‌های قزوین، زنجان و مرکزی برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه طرح ملی سحر مخفف سازماندهی حمایت‌های روانی اجتماعی پس از حوادثو بلایا است، گفت: این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر و مراکز علمی و دانشگاهی و مشارکت علمی سازمان نظام روان‌شناسی و انجمن علمی مددکاری اجتماعی برگزار می‌شود.

اشتری کاهش آسیب‌های روحی و روانی بعد از حوادثرا از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح دانست و ادامه داد: طرح ملی سحر به منظور سازماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی از آسیب‌دیدگان به هنگام وقوع حوادثو بلایا به مرحله اجرا در می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز