خبرگزاری کار ایران

پیرو گزارش ایلنا انجام شد؛

اعلام شماره حسابی برای نجات سعید از اعدام

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۳۹

«از اراک خبر می‌رسد که تعدادی از اهالی و ریش‌سفیدان محلی درصدد مذاکره با خانواده مقتول جهت دریافت فرصت بیشتر جهت جمع آوری مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان هستند.»

موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) اراک، شماره حسابی را برای کمک به جمع‌آوری دیه برای نجات از اعدام یک متهم به قتل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اراک، در پی درج خبر«فرصت یک هفته‌ای سعید برای تهیه ۳۵۰ میلیون و رهایی از اعدام»و درخواست‌های مردم برای کمک به وی، موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) اراک شماره حساب ۰۱۰۸۵۰۴۰۹۶۰۰۸ بانک ملی ایران به نام موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) را به این امر اختصاص داد.

همچنین از اراک خبر می‌رسد که تعدادی از اهالی و ریش‌سفیدان محلی درصدد مذاکره با خانواده مقتول جهت دریافت فرصت بیشتر جهت جمع آوری مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان هستند.

ایلنا پیش از این گزارش داده بود که سعید ۵ سال قبل وقتی ۳۰ ساله بود به جرم قتل در حین درگیری دستگیر و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. در روز حادثه وقتی او در گرمای سوزان مرداد ماه برای استراحت به خانه بر می‌گشت، در حالی که ضعف و خستگی و گرما امانش را بریده بود. در کنار خانه پدری سردی کلام همسایه‌نشینی را که سال‌ها با خوی او آشنا بود را تاب نیاورد و آن درگیری لفظی ساده به نزاعی نه چندان تند تبدیل شد و از سعید یک متهم به قتل ساخت.

بر اساس درخواست خانواده اولیای دم با توجه به سن کم متهم و اتفاقی بودن قتل، آن‌ها فرصت زندگی دوباره را به سعید بخشیدند، مشروط بر آنکه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به خانواده مقتول پرداخت شود. این فرصت یک ماهه بوده که از تاریخ ۲۲ / ۲ / ۹۳ آغاز شده است. تلاش خانواده سعید برای تامین این مبلغ با توجه به عدم بضاعت مالی و ناتوانی در ارتباط با نهادهای خیریه و افراد نیکو کار بی نتیجه مانده و اینک سعید تنها یک هفته فرصت برای زندگی دوباره دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز