خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی خبر داد؛

بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی نیازمند 120 میلیارد ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۰۵

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای بروزرسانی تجهیزات این مجموعه، گفت: بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین نوسازی آزمایشگاه درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان، 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، محسن مرادی افزود: از این میزان اعتبار 90 میلیارد ریال برای نوسازی آزمایشگاه و 30 میلیارد ریال نیز برای نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این مجموعه مورد نیاز است.

وی به قدمت تجهیزات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی اشاره کرده و ادامه داد: از عمر تجهیزات آزمایشگاهی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان 10 تا 13 سال می‌گذرد و به روزرسانی آن جزء برنامه‌های اولویت‌دار این مجموعه است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار داشت: فرسودگی مکان آزمایشگاه و تجهیزات مربوطه از مهمترین مشکلات جهاد دانشگاهی استان است که باید با تأمین اعتبارات لازم، حل‌وفصل شود. همچنین عدم اطلاع‌رسانی از خدمات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری از دیگر مشکلات این مجموعه به شمار می‌رود.

مرادی تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود و همچنین در راستای طرح جوانی جمعیت، لازم است از مراکز درمان ناباروری استان حمایت ویژه صورت گیرد تا از ظرفیت خالی به نحو شایسته استفاده شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: ساخت مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی از سال 1389 آغاز شد و با راه‌اندازی آن این مرکز به متقاضیان درمانی از استان‌های قم، لرستان و خوزستان خدمات ارائه می‌دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز