خبرگزاری کار ایران

نخستین کاروان رمضانیه ایرانی فردا راهی مکه می شود

کد خبر : ۱۸۱۹۸۰

تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار ایرانی در قالب پنج هزار و ۸۲۰ کاروان به حرمین شریفین مشرف شده اند.

مسوول ستاد عمره مدینه منوره، تعداد زائران ایرانی در مدینه منوره را ۱۳ هزار و ۵۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار از ششم تیر ماه تاکنون ثابت بوده و از فردا(چهارشنبه) خروجی ایرانی ها به سمت مکه مکرمه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، «مهدی حضوری» افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار ایرانی در قالب پنج هزار و ۸۲۰ کاروان به حرمین شریفین مشرف شده اند.

وی ادامه داد: آخرین پرواز ورودی با ۲۹۶ زائر از ارومیه و نیز جده وارد مدینه شد و از پنجم تیرماه به بعد، طول سفر همه زوار، ۲۰ روزه بوده است.

مسوول ستاد عمره مدینه به پایان کار آشپزخانه زین و تعدادی از هتل ها در این ایام اشاره کرد و افزود: همه هتل ها طبق برنامه در ۱۵ تیر ماه و دو هتل نیز در ۱۶ تیر ماه تعطیل خواهند شد.

حضوری، تعداد کاروان های اهل سنت را ۱۷ مورد اعلام کرد و گفت: تلاش شده اگر زواری از اهل تسنن یا شیعیان به صورت متفرقه در کاروان های یکدیگر حضور دارند، تجمیع شوند.

وی درباره آخرین وضعیت تعداد درگذشتگان در مدینه منوره اعلام کرد که تاکنون ۳۳ نفر فوت کرده اند.

مسوول ستاد عمره مدینه از فعال شدن مجدد رستوران بین راهی حرمین در فاصله ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه در بزرگ راه مدینه و مکه، برای پذیرایی شامگاهی از عمره گزاران ایرانی خبر داد.

عملیات عمره در مدینه منوره، شانزدهم تیر ماه به پایان خواهد رسید و ۲۶ تیر ماه پرونده عمره بسته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز