خبرگزاری کار ایران

ثبت بیش از ۸ هزار تماس در سامانه ۰۹۶۶۹

کد خبر : ۱۵۵۷۸۱

کسب اطلاع از وضعیت راه ها با ۲ هزار و ۹۸۸مورد همچنان در صدر موضوعات قرار دارد.

ایلنا: از ۲۶ اسفند ۹۲ تا ۷ فروردین ۹۳،۸هزار و ۳۵۴تماس در رابطه با اطلاع رسانی، پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۶۹، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با ۲ هزار و ۹۸۸مورد همچنان در صدر موضوعات قرار دارد.

همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با ۲ هزار و ۲۱۳ مورد، جاذبه های گردشگری با ۹۷۲ مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با ۸۵۴ مورد، سایر موارد با ۲۳۴ مورد و صدور اسناد ۲۲۸ مورد، اماکن اقامتی با ۶۴۵ مورد، اماکن پذیرایی با ۴۹مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با ۴۳ مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور ۱۲۳مورد شکایت و پیشنهاد در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است که شامل ۳۷ مورد شکایت از هتل ها و ۳۵ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، ۶ مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، ۲ مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، ۱۵ مورد از سایر موارد، ۹ مورد از جاذبه های گردشگری و ۳ مورد از هتل آپارتمان های بوده است. همچنین ۵ پیشنهاد در رابطه با اماکن اقامتی، ۱ مورد برای اماکن پذیرایی و ۵ مورد برای سایر موارد در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز