خبرگزاری کار ایران

اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۹

با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازاتهای پیش‌بینی‌شده در مواد ۱۷ و ۳۱ آیین‌نامه‌های مربوطه رفتار خواهد شد.

ایلنا: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه شماره ۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است: در راستای سیاستهای متخذه توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در امر تثبیت قیمت بسته‌های سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ فعلی تأسیسات اقامتی در ایام نوروز ۹۳، موکداً به اطلاع می‌رساند با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازاتهای پیش‌بینی‌شده در مواد ۱۷ و ۳۱ آیین‌نامه‌های مربوطه رفتار خواهد شد.

بدیهی است با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا مسئولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها به عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خواهد بود.

انتظار می‌رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق تمامی دستگاههای عضو ستادهای اجرایی استان‌ها، تلاش ارزشمند و بی‌وقفه مسئولان ذی‌ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافرین و هموطنان عزیز، موجبات کسب نتایج و دستاوردهای مقبول در اجرای برنامه‌های نوروزی را فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز