خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

آمادگی کامل بیمارستان مکه برای ارائه خدمات به زائران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۲

حجم کار در مکه بسیار وسیع‌تر است و سطح عملیات از وسعت و حجم بالاتری یرخوردار است و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل اعزامی مرکز پزشکی به بیمارستان، هم‌اکنون این بیمارستان از آمادگی کامل در رائه خدمات به زائران است.

ایلنا: رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از آمادگی کامل بیمارستان مکه همزمان با ورود کاروان‌های ایرانی به این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، " سید علی ریاض " با بیان این موضوع که به طور معمول بیمارستان مکه کمی دیرتراز بیمارستان مدینه راه‌اندازی می‌شود، گفت: حجم کار در مکه بسیار وسیع‌تر است و سطح عملیات از وسعت و حجم بالاتری یرخوردار است و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل اعزامی مرکز پزشکی به بیمارستان، هم‌اکنون این بیمارستان از آمادگی کامل در رائه خدمات به زائران است.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان در مجلس هفتم افزود: راه‌اندازی چنین بیمارستان‌هایی آن هم در این سطح که به صورت فصلی ارائه خدمات می‌دهند، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و چون ایام حج در مباحثمدیریت بحران در بخش تجمعات انبوه قرار می‌گیرد، این بیمارستان باید برای مقابله با بحران‌های ناخواسته و مدیریت آن به منظور کاهش عوارض و تبعات ناشی از آن آمادگی داشته باشد که به حمد خدا این تمهیدات در بیمارستان‌های مکه و مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت انجام شده است.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر ادامه‌داد: گروه‌های راه‌انداز بیمارستان از هقته قبل در دو گروه به شهر مکه اعزام شدند و با تلاش شبانه‌روزی هم‌اکنون کلیه بخش‌های تخصصی، آزمایشگاه، رادیولو‍ژی و بخش‌های خدماتی بیمارستان آماده شده و پزشکان متخصص و پرستاران نیز در این بخش‌ها مستقر شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز