خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکری خطاب به لاریجانی:

چرا در مورد جریانات روز صحبت نمی‌کنید

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۱۶

با استناد به ماده ۱۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس و اختیاراتی که ریاست مجلس بر عهده دارد٬ شما می‌توانستید همان موقع در مورد موضوعات رخ داده صحبت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری شفاهی خطاب به رییس مجلس گفت: شما به عنوان رئیس مجلس بهتر است در همان آغاز جلسه به جریانات اخیر اشاره کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، امروز در صحن علنی مجلس٬ حسین‌علی حاجی‌دلیگانی با انتقاد از علی لاریجانی گفت: فکر می‌کنم شما باید در ابتدای شروع صحن درباره جریانات روزهای اخیر بیشتر صحبت می کردید.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: با استناد به ماده ۱۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس و اختیاراتی که ریاست مجلس بر عهده دارد٬ شما می‌توانستید همان موقع در مورد موضوعات رخ داده صحبت کنید.

وی افزود: توهین به ساحت مقدس پیامبر توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو، شهادت سردار الله‌دادی و همچنین قدم زدن وزیر امور خارجه در این شرایط که مقبول هم نبود٬ از جمله مسائلی بود که شما به عنوان رئیس مجلس بهتر است در همان آغاز جلسه به اینها اشاره کنید.

گفتنی است علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده خاطرنشان کرد: در خصوص توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) بارها مصاحبه و صحبت کردم٬ اما باز هم اگر لازم باشد در این باره حرف خواهم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز