خبرگزاری کار ایران

تذکر شفاهی تعدادی از نمایندگان مجلس به دولت

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۱۱

نماینده مردم سقز ضمن بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید بهتر است رییس جمهور هر چه زودتر گزینه وزارت علوم را اعلام کند خاطر نشان کرد: آقای روحانی به فکر چاره ای برای معظل بیکاری جوانان کشورمان به ویژه جوانان تحصیل کرده باشید.

امروز یکشنبه تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس تذکرات شفاهی خود را نسبت به مسولان دولتی بیان کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه هنوز رییس جمهور به وعده خود مبنی بر سفر به کردستان عمل نکرده گفت: آقای روحانی مردم کردستان منتظر سفر شما به این استان هستند و فکر میکنم درنگ بیش از این دلیلی ندارد.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز ضمن بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید بهتر است رییس جمهور هر چه زودتر گزینه وزارت علوم را اعلام کند خاطر نشان کرد: آقای روحانی به فکر چاره ای برای معظل بیکاری جوانان کشورمان به ویژه جوانان تحصیل کرده باشید.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما بسیاری از مدارس کردستان امکانات لازم را ندارند و نگذارید حادثه شین آباد دوباره تکرار شود.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: در سفر شما به این استان اعتبارات زیادی برای پروژه های عمرانی اختصاص داده شد اما به علت سوء مدیریت و انحراف دستگاه های اجرایی این استان این اعتبارات و طرح ها به صورت ابتر باقی مانده است.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حادثه شین آباد این نگرانی را در تک تک نمایندگان مجلس به وجود آورده است که در حوزه های انتخابیه شان چنین حادثه ای دوباره تکرار شود. باید مسولان اجرایی دیه کامل و کمک هزینه حادثه دیدگان شین آباد را به خانواده های آنها پرداخت کنند.

خضری همچنین از رئیس جمهور خواست هرچه زودتر وزیر علوم را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

شهلا میرگلو بیات نماینده مردم ساوه در تذکری ضمن شاکر بودن از خدا برای سلامتی رهبر انقلاب گفت: آقای روحانی فرصت خدمتگذاری کوتاه است اجازه ندهید فرصت سوزی شود مردم دیگر توان بازی های سیاسی کودکانه را ندارند.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رییس جمهور و هیات دولت این چه حمایت از تولیدی است که هر روز کالاهای بی کیفیت وارد کشور می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز