خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

ملت ایران با همه توان در کنار ملت مظلوم غزه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۳۸

غزه امروز نماد توحش دنیای مدرن و مدعیان دفاع از حقوق بشر و نماد اقتدار و ایستادگی برآمده از ایمان در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه و فرزندن نامشروع دنیای مستکبر رژیم صهیونیستی است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری با همه توان در کنار ملت مظلوم غزه هستند، یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل از حرکت عزت‌بخش و اقتدارآفرین سلحشوران غزه در انتظار شکست مفتضحانه دیگر رژیم صهیونیستی و پیروزی فرزندان برومند اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: غزه امروز نماد توحش دنیای مدرن و مدعیان دفاع از حقوق بشر و نماد اقتدار و ایستادگی برآمده از ایمان در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه و فرزندن نامشروع دنیای مستکبر رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: فرزندان پیامبر(ص) و امام علی(ع) با زبانی روزه به مصاف ستمگران، کودک‌کشان و جنایتکاران صهیونیست مورد حمایت آمریکا و نظام سلطه رفته‌اند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غزه امروز با شهادت بیش از ۳۵۰ انسان مظلوم و جراحت بیش از ۲۰۰۰ غیرنظامی نماد مظلومیت انسان‌هایی است که در زیر چکمه‌های خونین نظام سلطه استخوان‌هایشان خرد می‌گردد، اظهار داشت: دنیای غرب و مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایت بزرگ خاموش و ساکت هستند و آن را حمایت می‌کنند.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه ملت ایران با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری با همه توان در کنار ملت مظلوم غزه هستند، یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل از حرکت عزت‌بخش و اقتدارآفرین سلحشوران غزه در انتظار شکست مفتضحانه دیگر رژیم صهیونیستی و پیروزی فرزندان برومند اسلام هستند.

وی در پایان از سوی فراکسیون زنان و خانواده درگذشت والده مکرمه همسر لاله افتخاری را تسلیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز