خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با رییس قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۵۲

در این جلسه در مورد اصل ۱۶۰ قانون اساسی و نوع تعامل وزیر دادگستری با سایر قوا نیز بحثهایی مطرح شد و همچنین قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترکی بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جلسه امروز اعضای هیات رییسه مجلس با رییس قوه قضاییه بیان کرد: قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترکی بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه دو ساعته هیات رییسه مجلس با آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز که در جهت تعامل هرچه بیشتر قوه قضاییه و مجلس صورت گرفت، به طور کلی نوع تعاملات قوه قضاییه با قوه مقننه و طرح ها و لوایحی که نسبت به سایر طرح‌ها و لوایح دارای اهمیت هستند مطرح شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه در مورد اصل ۱۶۰ قانون اساسی و نوع تعامل وزیر دادگستری با سایر قوا نیز بحث‌هایی مطرح شد و همچنین قرار شد در مورد برخی طرح‌هایی که از نظر فنی یا حقوقی دچار مشکلاتی هستند جلسات مشترکی بین رییس قوه قضاییه و هیات رییسه مجلس تشکیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این جلسات ادامه می‌یابد؟ تصریح کرد: جلسه هیئت رئیسه مجلس با رئیس قوه قضاییه در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز