خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

واگذاری ۴ هزار هکتار از مراتع عشایر به صورت غیرقانونی به بنیاد مستضعفان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۷۲

آبرسانی به ۸۰ روستای گیلان غرب، قصر شیرین و پل ذهاب باید به صورت اورژانسی مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد.

نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص واگذاری ۴ هزار هکتار از مراتع عشایر به صورت غیرقانونی به بنیاد مستضعفان اظهار داشت: این موضوع باعثمی‌شود که عشایر مجبور به پناه بردن به شهرها شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فتح الله حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزرا گفت: منطقه ویژه اقتصادی قصر شیرین با گذشت ۴ سال از تصویب آن هنوز عملیاتی نشده و انتظار می‌رود که برای تحقق آن تلاش افزون صورت پذیرد.

نماینده قصرشیرین و سر پل ذهاب در تذکری دیگر به رئیس جمهور گفت: احداثراه آهن غرب کشور در سال ۸۰ آغاز و باید تا سال ۹۴ تکمیل شود اما با رویه فعلی تا ۲۰ سال دیگر هم امکان بهره برداری از آن میسر نخواهد شد.

وی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص واگذاری ۴ هزار هکتار از مراتع عشایر به صورت غیرقانونی به بنیاد مستضعفان اظهار داشت: این موضوع باعثمی‌شود که عشایر مجبور به پناه بردن به شهرها شوند.

حسینی در تذکر به وزیر نیرو و اشاره به نزدیکی به ماه مبارک رمضان افزود: آبرسانی به ۸۰ روستای گیلان غرب، قصر شیرین و پل ذهاب باید به صورت اورژانسی مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد.

وی در تذکر به هیات رئیسه مجلس گفت: چرا قانون وضع شده حقوق رزمندگان با تاخیر پرداخت می شود.

وی همچنین به دولت تذکر داد که چرا در یک برنامه مشخص عمل نمی‌کند به نحوی که ابتدا مردم را وادار به سرمایه گذاری و بعد آن مسیر را تغییر می‌دهند به نحوی که امروز در قصر شیرین به دلیل تردد روزانه ۱۰ هزار زوار، ۳۵ هتل احداثشده اما اکنون اکثر آنها ورشکست و یا متواری شده اند و انتظار می رود که هیات رئیسه مجلس و دولت فکری برای این اشخاص کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز