خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس کنیا:

برگزاری انتخابات تنها راه حاکمیت مردم سوریه در آن کشور است

کد خبر : ۱۷۲۷۸۷

ما معتقدیم مشکلات سوریه تنها از طریق دموکراسی و انتخابات آزاد حل خواهد شد و دولت ما نیز از این اصول حمایت می‌کند.

نماینده مجلس کنیا برگزاری انتخابات در سوریه را تنها راه حاکمیت مردم آن کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیریس مالابابا در دومین نشست روسای کمیسیون‌های سیاست خارجی کشورهای دوست سوریه ضمن تشکر از کشور جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این کنفرانس جهت حل مشکل ملت و دولت سوریه گفت: مشکلاتی که مردم سوریه که در حال حاضر مردم با آن دست و پنحه نرم می‌کنند و همچنین حاکمیت مردم سوریه بستگی به انتخاباتی دارد که در آن کشور برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک برگزاری انتخابات در سوریه تاکید کرد: ما معتقدیم مشکلات سوریه تنها از طریق دموکراسی و انتخابات آزاد حل خواهد شد و دولت ما نیز از این اصول حمایت می‌کند.

نماینده مجلس کنیا خطر تروریسم را یک خطری جهانی عنوان کرد و تصریح کرد: ما باید دست به دست هم دهیم و این مشکل را حل کنیم و بنابراین جامعه بین‌المللی نیز باید این واقعیت را متوجه شوند که دوره فعالیت تروریستی به پایان رسیده است.

مالابابا ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تلاش‌هایی که صورت گرفته است مانع از گسترش تروریسم به سایر کشورها شویم.

نماینده مجلس کنیا ضمن تقاضا از سایر کشورهای جهان جهت متحد شدن علیه پدیده تروریسم تاکید کرد: دموکراسی تنها فرایندی است که کشور سوریه بر اساس آن می‌تواند رئیس جمهور خود را انتخاب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز