خبرگزاری کار ایران

جهانگیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

برگزاری مناظره در مجلس خلاف آئین‌نامه است / اعتماد اکثریت مجلس به تیم مذاکره‌کننده فعلی

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۸۴

کلیت و اکثریت مجلس به تیم‌ مذاکره‌کننده اعتماد دارند و مطمئن هستند که آنها به استیفای حقوق ملت ایران خواهند پرداخت هرچند که این بسیار سخت است و نیازمند مراقبت و حساسیت زیادی است.

عضو ارشد فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: برگزاری مناظره در صحن و کمیسیون‌های مجلس با آئین‌نامه مجلس مطابقت ندارد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص نامه ۱۰۰ تن از نمایندگان به لاریجانی مبنی بر حضور تیم قبلی مذاکره‌کننده هسته‌ای به همراه تیم کنونی در صحن علنی مجلس گفت: این درخواستی است که از سوی بخشی از نمایندگان به آقای لاریجانی شده اما خواسته آنها با آئین‌نامه مجلس مطابقت ندارد.

وی ادامه داد: طبق قانون نمایندگان حق دارند درخواست خود را به هیات رییسه مجلس ارائه کنند و از مسئولان کشوری بخواهند که در صحن علنی مجلس حاضر شود. تیم مذاکره‌کننده فعلی می‌تواند در صحن علنی مجلس گزارش دهد اما حضور مسئولان سابق در صحن مجلس روال نیست.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به اینکه امکان مناظره در صحن مجلس وجود ندارد، اظهار داشت: برگزاری مناظره در صحن و کمیسیون‌های مجلس با آئین‌نامه مجلس مطابقت ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: اکثریت مجلس به تیم‌ مذاکره‌کننده اعتماد و اطمینان دارند که آنها به استیفای حقوق ملت ایران خواهند پرداخت هرچند که این بسیار سخت است و نیازمند مراقبت و حساسیت زیادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز