خبرگزاری کار ایران

علیرضا خسروی در تذکری شفاهی:

آشتی با آمریکا احتیاج به قرص خوردن ندارد

کد خبر : ۱۶۶۲۵۵

چه کسی در عسلویه بزرگترین پالایشگاه را برپا کرد؟ چه کسی پیچیده ترین پل های هوایی کشور را برپا و اتوبان های بسیار پیچیده را در ایران ایجاد کرد؟ چرا قدر شناسی نمی‌کنید و آب به آسیاب دشمن می ریزید و بر طبل تفرقه می‌کوبید.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضائیه اسامی بدهکاران بانکی را اعلام کند، افزود: می گویند بدهکاران بانکی از بخش صنعت و کشاورزی هستند این درحالی است که ۱۴ درصد از این بدهکاران در بخش تولید فعال هستند.

به گزارش ایلنا، علیرضا خسروی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اینکه ملتی از اختناق ستم شاهی و نوکری اجانب به آقایی و آزادگی رسیده است کم نیست و مردم با همه وجود و تمام معنا هزینه ها را پرداخت کرده اند و همچنان پای آن ایستاده اند و هر جا احساس کنند اصل نظام و ریشه انقلاب بخواهد در معرض خطر قرار گیرد تا پای جان از هیچ چیز دریغ نکنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهردر مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این تشر نباشد بدعت ها در کشور ظاهر می شود و کج روی ها و زیاده‌روی ها نمایان می‌گردد، باید با نگاه مهربانانه و مشوقانه گاهی با درشتی تشر زد.

وی افزود: گوش های سنگینی که پنبه های عجیب و غریب در آن فرو رفته است و تنها برخی صداهای فیلتر شده را می شنوند و از شنیدن صدای دیگر کر شده است باید به خود بیاید و به مسیر اصلی بازگردد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حامیان دولت امروز حرفی از اقتصاد و مشکلات مردم نمی زنند و همه هم و غم خود را صرف مسائل حاشیه ای و جانبی مصروف داشته اند، یکی می گوید اقتصاد از جنس سرداری و سرلشگری نیست در حالیکه همین سرهنگ و سرلشگر بودن تا تو اقتصاد دان شوی و امروز ناسپاسی می‌کنی.

خسروی با بیان اینکه همین آقایان در چند مدت پیش از سهم خواهی دولت صحبت می‌کردند افزود: چه کسی در عسلویه بزرگترین پالایشگاه را برپا کرد؟ چه کسی پیچیده ترین پل های هوایی کشور را برپا و اتوبان های بسیار پیچیده را در ایران ایجاد کرد؟ چرا قدر شناسی نمی‌کنید و آب به آسیاب دشمن می ریزید و بر طبل تفرقه می‌کوبید.

این نماینده مردم در مجلس نهم از قوه قضائیه خواست تا اسامی بدهکاران بانکی را منتشر کند چرا که در حال حاضر ۳۰۰ نفر بدهکار بانکی وجود دارد که ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: می گویند بدهکاران بانکی از بخش صنعت و کشاورزی هستند این درحالی است که ۱۴ درصد از این بدهکاران در بخش تولید فعال هستند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کسانی امروز در جامعه معتقدند که باید قرص شجاعت بلعید تا با آمریکا آشتی کنیم، آشتی با آمریکا احتیاج به قرص خوردن ندارد.

خسروی تصریح کرد: کاری که تخریب کنندگان فرهنگی انجام می‌دهند به جای عزم راسخ ملی تردید را در بین مردم ترویج می‌کند.

این نماینده مجلس خطاب به معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: قرار بود امسال به ۳۰۰ طرح بودجه ای اختصاص داده شود اما تا امروز با پیگیری های کمیسیون عمران هیچ طرحی مشخص نشده است از این رو از این معاونت می‌خواهم اسامی طرح ها را هر چه سریعتر اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز