خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

دلواپسان در دولت قبل، اجازه طرح دلواپسی به دیگران را نمی‌دادند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۹۶

در دولت قبل شاهد غارت‌ها و چپاول‌های بسیاری در اموال بیت‌المال، اختلاس‌های سه هزار میلیاردی، بیکاری گسترده، تورم بالا، رکود فراگیر و باندبازی بودیم اما این آقایان که از مسئولان و حامیان دولت قبل بودند، هیچ‌گاه دلواپس نبودند و حتی اجازه یک نقد ساده را هم نمی‌دادند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: مخالفت و دلواپسی دلواپسان شاید به این دلیل است که منافعشان به خطر افتاده است و جایگاه سابقشان را دیگر ندارند و حال می‌خواهند از دولت برای به خطر افتادن منافعشان و از بین رفتن جایگاه‌شان انتقام بگیرند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه دولت و برگزاری همایش دلواپسیم گفت: درباره همایش دلواپسیم باید بگویم که برای من جالب بود که این کسانی که همایش دلواپسیم را برگزار کردند، چرا با آن همه افتضاحات دولت نهم و دهم دلواپسی در آنها رخ نداد؟

وی با اشاره به اینکه این دلواپسان در دوره قبل اجازه طرح دلواپسی دیگران را نمی دادند، ادامه داد: در دولت قبل شاهد غارت‌ها و چپاول‌های بسیاری در اموال بیت‌المال، اختلاس‌های سه هزار میلیاردی، بیکاری گسترده، تورم بالا، رکود فراگیر و باندبازی بودیم اما این آقایان که از مسئولان و حامیان دولت قبل بودند، هیچ‌گاه دلواپس نبودند و حتی اجازه یک نقد ساده را هم به سایر دلواپسان نمی‌دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌هایشان از تیم مذاکره‌کننده ایرانی حمایت کرده‌اند و آنها را فرزندان انقلاب نامیده‌اند که سربازان خط مقدم عرصه دپیلماسی هستند اما از دوستانی که ادعای ولایتمداری دارند باید سوال کرد این دیگر چه ولایتمداری است؟

این نماینده اصولگرا با تاکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده با رهبری هماهنگ هستند، تصریح کرد: آنچه مشخص است در راس این کشور رهبری قرار دارند و اگر موضوعی در سطح ملی یا فراملی دچار مشکل باشد قطعا ایشان ورود خواهند کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت درباره علت دلواپسی این افراد اذعان داشت: مخالفت و دلواپسی آنها شاید به این دلیل است که منافعشان به خطر افتاده است و جایگاه سابقشان را دیگر ندارند و حال می‌خواهند از دولت برای به خطر افتادن منافعشان و از بین رفتن جایگاه‌شان انتقام بگیرند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه تعداد این افراد در جامعه بسیار محدود است، تاکید کرد: متاسفانه این افراد برخلاف تعدادشان، صدایشان بسیار بلند است و از رسانه‌های بسیاری هم برخوردار هستند و طوری رفتار می‌کنند که بسیارند اما اگر بسیار بودند، در انتخابات ریاست جمهوری قبلی اینچنین شکست نمی‌خورند.

وی در پاسخ به این سوال که این افراد می‌گویند برای بیان انتقاداتشان آزادی ندارند، این ادعا چقدر صحت دارد؟ بیان کرد: اگر این افراد آزادی ندارند، پس برگزاری این همایش و ده‌ها نشست دیگر در دانشگاه‌ها و بیان این همه فحاشی نسبت به دولت و تیم مذاکره‌کننده پس چیست؟ چه تریبونی از آنها گرفته شده است که این ادعا می‌کنند؟ آیا این افراد که برخی از آنها در دولت قبل هم حضور داشتند، به منتقدان رویکرد هسته‌ای در دولت قبل هم اجازه چنین همایش‌هایی را می‌دادند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بیان تهمت و ابراز تخریب که دیگر آزادی بیان نیست. وگرنه هیچ کس مخالف نقد نیست.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه من به این منتقدان عصبانی توصیه می‌کنم اندکی خویشتن‌داری کنند و منطق و انصاف را سرلوحه خویش قرار دهند، ابراز داشت: این افراد باید به میان مردم بروند و ارتباطاتشان را بیشتر بکنند تا صدای ملت را بشنوند و متوجه بشوند که ملت مخالف کارهای آنهاست.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه گرفتاری‌ها و مشکلات بسیاری در کشور است که اکثریت آنها باقیمانده دوران مدیریت همین مخالفان است که باید همه با وحدت و انسجام و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در جهت حل آن بکوشیم و در این راه، نزدیکی قوای کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز