خبرگزاری کار ایران

فولادگر درواکنش به اقدام اعتراضی نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

اعتراض‌ها باید طبق آیین‌نامه انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۵۷

لاریجانی در پاسخ به اخطار فولادگر گفت: چنین مباحثی باید در سطح ملی مطرح شود و نباید چنین اقداماتی صورت گیرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اعتراضی نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مقابل هیات رییسه مجلس خواستار حرکت نمانیدگان بر اساس آئین نامه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، ‏ حمیدرضا فولادگر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دراخطاری با استناد به اصل ۳،۴۵ و ۴۸ قانون اساسی با اشاره به اقدام اعتراضی نمایندگان چهارمحال بختیاری و تجمع در مقابل هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: انجام شدن و یا انجام نشدن حفر تونلهای بهشت آباد و گلاب ۲ در تخصص کار‌شناسان است ودولت باید انجام یا عدم انجام آنرا تشخیص دهد و نمایندگان مجلس باید طبق آیین نامه تذکرات شفاهی و کتبی و نطق‌ها و تحقیق وتفحص اعتراض خود را اعلام کنند.

وی افزود: شیوه‌ای که امروز نمایندگان انجام دادند بدعت خوبی نیست و بین نمایندگان تفرقه ایجاد می‌کند و این اقدامی که یکی از نمایندگان نطق کند و بقیه نمایندگان در مقابل او جمع شوند و پلاکارت در دست بگیرند اتفاق جدیدی است که نباید رخ می‌داد.

علی لاریجانی در پاسخ به اخطار فولادگر گفت: چنین مباحثی باید در سطح ملی مطرح شود و نباید چنین اقداماتی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز