خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس الجزایر:

گروه های فلسطینی نگذارند دشمن در صفوفشان رخنه کند

کد خبر : ۱۴۷۱۸۶

سیدمحمد خلیفه رهبر تصریح کرد: مردم فلسطین یکپارچه هستند و گروه های فلسطینی هم باید به گونه ای با هم کار کنند که دشمن صهیونیستی نتواند بیش از این در صفوف آن ها رخنه کند.

رییس مجلس الجزایر گفت: توازن قوا در منطقه به گونه‌ای است که امروز باید بیش از گذشته از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد خلیفه رهبر رییس مجلس الجزایر در نشست سوم کمیته دائمی امور فلسطین در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی با تقدیر از ابتکار عمل ایران در برگزاری این نشست، اظهار داشت: ما از نظر معنوی ارتباط تنگاتنگی با انقلاب فلسطین داشته‌ایم. همیشه با مردم فلسطین بوده‌ایم و همواره از آنان حمایت کرده‌ایم. مساله فلسطین باید امروز به مرحله‌ای برسد که در این زمینه ابتکار عمل را به دست بگیریم.

وی با استقبال از ابتکار عمل جمهوری اسلامی در تبدیل سفارت اسراییل به سفارت فلسطین ادامه داد: دیگر کشور‌ها نیز باید از این نوع ابتکارات به خرج دهند. اقدامات عملی باید در دیگر کشور‌ها نیز صورت گیرد. توازن قوا امروز در جهان به گونه‌ای است که باید بیش از گذشته از مردم دفاع کنیم. امروز باید وحدت میان گروه‌های مختلف را برقرار کنیم و این نیاز فوری مردم فلسطین است.

سیدمحمد خلیفه رهبر تصریح کرد: مردم فلسطین یکپارچه هستند و گروه‌های فلسطینی هم باید به گونه‌ای با هم کار کنند که دشمن صهیونیستی نتواند بیش از این در صفوف آن‌ها رخنه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز