خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان مشخص شد؛

شرایط واگذاری تصدی‌گری‌های سازمان عشایر به شرکت‌های تعاونی عشایری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۲۳

در بند الحاقی تبصره ۳ سازمان عشایر مجاز به واگذاری تمامی فروشگاه‌های خود به شرکت‌های تعاونی عشایر می‌شود.

سازمان امور عشایر ایران مجاز به واگذاری کلیه فروشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت فسیلی و انبارهای ذخیره علوفه و کالا و اراضی و مستحدثات مربوطه به شرکت‌های تعاونی عشایری شد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز - شنبه - مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ با الحاق بندی به تبصره ۳ این لایحه موافقت کردند.

گفتنی است در بند الحاقی تبصره ۳ سازمان عشایر مجاز به واگذاری تمامی فروشگاه‌های خود به شرکت‌های تعاونی عشایر می‌شود.

همچنین درا ین بند آمده است در اجرای ماده(۱۷) قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب ۲۳/۴ / ۱۳۸۹ به سازمان امور عشایر ایران اجازه داده می‌شود کلیه فروشگاه‌ها، جایگاههای سوخت فسیلی و انبارهای ذخیره علوفه و کالا و اراضی و مستحدثات مربوطه را که در اختیار شرکتهای تعاونی عشایری و اتحادیه‌های مربوطه قرار دارند با قیمت کار‌شناسی و دریافت ده‌درصد(۱۰%) قیمت به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط پنجساله به شرکت‌ها و اتحادیه‌های بهره‌بردار واگذار نماید. وجوه حاصل از واگذاری‌ها به حسابی که به همین منظور نزد خزانه‌داری کل کشور منظور می‌گردد واریز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز