خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا:

باید به دولت فرصت کار داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۶

نگاه مجلس به عملکرد دولت همراه با انصاف و همکاری است و امیدواریم سوال از وزرا و پاسخ به آنان به افزایش کارآیی دستگاه اجرایی و ارتقای سطح همدلی منجر شود.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: من نگاهم این است که ارزیابی از عملکرد مجموعه دولت در این روز‌ها با توجه به اینکه زمانی کوتاه را آغاز کرده است، درست نیست و باید اجازه دهیم دولت گام‌هایی بیشتری به سمت جلو بردارد هر چند من افق را روشن می‌بینم و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش کارایی و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

محمد حسن ابوترابی فرد درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تحلیل خود از روابط دوت و مجلس گفت: مجلس وظایفی دارد که منطبق و برخواسته از قانون اساسی و آن، وظیفه و جایگاه نظارتی است. این بعد و جایگاه نظارتی از طریق ابزارهایی مانند سوال از وزرا صورت می‌گیرد، هرچند که معتقدم که باید به وزرا و دولت فرصت بیشتری داد تا بتوانند خواسته‌ها و وعده‌های دولت تدبیر و امید را عملی کنند

وی ادامه داد: نگاه مجلس به عملکرد دولت همراه با انصاف و همکاری است و امیدواریم سوال از وزرا و پاسخ به آنان به افزایش کارآیی دستگاه اجرایی و ارتقای سطح همدلی منجر شود.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که سوال کردن از وزرایی که هنوز دو ماه از آغاز به کارشان نگذشته است را می‌توان دخالت در کار وزیر و تحت فشار قرار دادن وی ارزیابی کرد، اظهار داشت: نمی‌توان سوال کردن از وزرا را به معنای ایجاد مانع در کار وزیر و دخالت معنا کرد. سوال حتی از روزهای نخست نیز قابل طرح است و اصولاً باید این امور را از ویژگی‌ها نظام مردم سالار پویا دانست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در مجموع فعالیت دولت را چطور ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: من نگاهم این است که ارزیابی از عملکرد مجموعه دولت در این روز‌ها با توجه به اینکه زمانی کوتاه را آغاز کرده است، درست نیست و باید اجازه دهیم دولت گام‌هایی بیشتری به سمت جلو بردارد هر چند من افق را روشن می‌بینم و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش کارایی و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز