خبرگزاری کار ایران

مصری به ایلنا خبر داد؛

گزارش ظریف در مورد توافق ژنو به مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۵۷

اعضای هیات رئیسه از وزیر کار تعاون و رفاه تامین اجتماعی در خواست کردند تا در صحن علنی حضور یابد و گزارش خود در زمینه اقدامات انجام شده را برای نمایندگان ارائه کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیات رئیسه از ظریف دعوت کردند تا فردا - سه شنبه - یا چهارشنبه با حضور در صحن علنی گزارشی در رابطه با توافقات حاصل شده با ۱ + ۵ به نمایندگان ارائه کند.

عبد الرضا مصری، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: اعضای هیات رئیسه از ظریف دعوت کردند تا فردا و یا چهارشنبه با حضور در صحن علنی گزارشی در رابطه با توافقات حاصل شده با ۱ + ۵ به نمایندگان ارائه کند.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز هیات رئیسه مجلس وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی و معاونان وزیر حضور داشتند و از روند پیشرفت اقتصاد مقاومتی گزارش مبسوطی در مورد وضعیت اشتغال و راهکارهای اشتغال، ترکیب بیکاران جویای کار و وضعیت بنگاههای اقتصادی ارائه کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در ادامه بیان کرد: اعضای هیات رئیسه از وزیر کار تعاون و رفاه تامین اجتماعی در خواست کردند تا در صحن علنی حضور یابد و گزارش خود در زمینه اقدامات انجام شده را برای نمایندگان ارائه کند.

مصری بیان کرد: نمایندگان می‌توانند در زمان حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اگر سوال یا راهکاری در مورد توسعه تولید اعم از تولید خانگی و فازهای تولیدی دارند مطرح کنند تا موانع تولید با راهکارهای نمایندگان رفع شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز