خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

سجادی گزینه مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان است

کد خبر : ۱۱۹۵۵۶

فعلا وقت کافی برای سرپرستی این وزارتخانه وجود دارد ودر صورتی که وزیر پیشنهادی رای اعتماد نیاورد، سرپرست جدیدی برای این وزارتخانه تعیین خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فعلا وقت کافی برای سرپرستی وزارتخانه مجلس وجوانان وجود دارد و درصورتی که وزیر پیشنهادی از مجلس رای اعتماد نگیرد، سرپرست جدیدی برای این وزارتخانه تعیین خواهد شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه فردا - یکشنبه - در خصوص رای اعتماد به آقای نصرالله سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: ایشان به لحاظ ورزشی و تخصصی نبست به وزرای پیشنهادی پیشین گزینه مناسبتری هستند.

وی با بیان اینکه فعلا هیچ نظر قطعی در رابطه با دادن رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی ندارد دادن رای اعتماد خود به نصرالله سجادی را منوط به نحوه پاسخ های وی به سوالات نمایندگان مجلس عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت نیاوردن رای اعتماد وزیر پیشنهادی، تکلیف این وزارتخانه با توجه به پایان یافتن مهلت سرپرستی وزارتخانه چه خواهد بود، گفت: فعلا وقت کافی برای سرپرستی این وزارتخانه وجود دارد ودر صورتی که وزیر پیشنهادی رای اعتماد نیاورد، سرپرست جدیدی برای این وزارتخانه تعیین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز