خبرگزاری کار ایران

رجبی در تذکر شفاهی:

مسکن مهر مینودشت و کلاله در وضعیت بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۶

شهرستان های شرق استان، مینودشت و گالیکش در زمینه برخورداری از آب شرب روستایی وضعیت اسفباری دارد که باید دستورات لازم و توجه ویژه برای آن مبذول شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر شفاهی گفت: وضعیت آب شرب روستایی مینودشت و گالیکش اسفبار است.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم رجبی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۷ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: باید از مواضع دکتر روحانی تشکر کرد که در عین پایبندی به ارزش ها و آرمان های رهبر انقلاب، تصویری زا ایران مقتدر و صلح طلب را به اطلاع جهانیان رساند.

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی در تذکر خود خطاب به وزیر کشاورزی گفت: متاسفانه مدتی است منابع طبیعی استان گلستان به بهانه دفاع ازمنابع طبیعی با صدور اسناد یکطرفه برای زمین های کشاورزان که ده ها سال است بر روی آنها کار کشت انجام داده، نسبت به خلعیت آنها نسبت به این زمین ها اقدام کرده اند.

وی در تذکری به وزیر نیرو نیز تصریح کرد: شهرستان های شرق استان، مینودشت و گالیکش در زمینه برخورداری از آب شرب روستایی وضعیت اسفباری دارد که باید دستورات لازم و توجه ویژه برای آن مبذول شود.

رجبی در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر مینودشت و کلاله در وضعیت بحرانی است و باید دستور ویژه برای بررسی وضعیت این پروژه ها داده شود.

وی افزود: درخصوص راه روستایی نیز در شهرستان های استان گلستان وضعیت نگران کننده است که باید برای آن توجه و اعتبار لازم اختصاص داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه این تذکر درخصوص فرودگاه شهرستان کلاله گفت: متاسفانه پروازها مقطعی انجام می شود که نیاز به دستور لازم برای بهبود این وضعیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز