خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بهشهر تاکید کرد:

ضرورت تامین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۵۱

مدیر آموزش و پرورش شهزستان بهشهر بر ضرورت تامین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش توجه حدی به سلامت روحی و جسمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، صادق علی بیکی، چهارشنبه در افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان غیردولتی فردوسی بهشهر افزود: المپیاد ورزشی و برگزاری آن یکی لز نولفه های مهم برای مرورش روح و جسم و تلاش برای همکاری و اتحاد بیشتر است.

وی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در بین دانش آموزان خاطر نشان کرد: فرهنگ کمک، همکاری، مسارکت و نوع دوستی از مولفه های مهم دیگری است که باید فرزندان ما در کنار تعلیم و تربیت در مدارس، به این مولفه ها دست یابند.

علی بیکی گفت: ورزش از تاکیدات مهمی لست که وجود آن در زندگی، عاملی برای افزایش سلامت است که حذف آن برابر با حذف سلامتی است.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به تقویت توام روح و جسم بیان داشت: تقویت جسم با ورزش و تقویت روح با عبادت و نماز مسیر می شود که باید در این جشنواره ها بر این عوامل تاکید شود.

علی بیکی گفت: این المپیاد در راستای اجرای سند تحول بنیادین و با هدف ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان، تغییر سبک زندگی، استعدادیابی و تقویت مشارکت اجرا شد.

مدیر دبستان غیردولتی فردوسی بهشهر هم در سخنانی با تاکید بر نهادینه کردن امر ورزش در مدارس گفت: تلاش برای همگانی کردن ورزش و افزایش سلامت از موارد مهمی است که با قوت در مدرسه دنبال می شود.

قدرت الله قلعه سری افزود: فرهنگ ورزش باید در جامعه نهادینه شود و زیربنای این فرهنگ سازی باید از مدارس باشد که با مشارکت بالا در این بخش همکاری خواهیم کرد تا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و فرزندان حفظ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز