خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:

سازمان تامین اجتماعی نباید به دست نا اهلش بیافتد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۱۷

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: سازمان تامین اجتماعی نباید به دست نا اهلش بیافتد.

به گزارش ایلنا از ساری، نصرالله دریابیگی امشب در اجرای طرح کرامت رضوی و مراسم بدرقه کاروان کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس در اداره کل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه کارگران و بازنشستگان صاحبان اصلی و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی هستند گفت:بحمدالله از آغاز اجرای طرح کرامت رضوی تا به امروز 3500 نفر در غالب 28 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: کارگران و بازنشستگان مظلوم واقع شده اند و  طرح کرامت رضوی بخاطر عدم تبعیذ است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه حدود 65 درصد کارگران بازنشسته  تامین اجتماعی مازندران دارای حقوق حداقلی هستند گفت: ما خواهان اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان  در آینده ای نزدیک هستیم که توسط نمایندگان تصویب شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به مشکلات موجود بازنشستگان و کارگران  گفت: جناب آقای نوربخش از دلسوزان جامعه کارگری و سازمان تامین اجتماعی است که با عملکرد خود این امر را ثابت کرده است.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم سازمان تامین اجتماعی به دست نا اهلش بیافتد.

نصرالله دریابیگی در پایان از آغاز طرح کرامت علوی  برای کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران در آینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز