خبرگزاری کار ایران

به‌منظور افتتاح چند هتل و بازدید از تأسیسات گردشگری؛

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وارد رامسرشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۸۶

علی اصغر مونسان جمعه شب وارد شهرستان رامسر شد و مورد استقبال محمد اسلامی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،علی اصغر مونسان  جمعه شب  از فرودگاه رامسر وارد استان مازندران شد و مورد استقبال محمد اسلامی استاندار،  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.

وی قرار است در نخستین روز از سفرش به استان مازندران در جمع کارآفرینان صنعت گردشگری مازندران در رامسر سخنرانی کند.

همچنین همزمان با سفر 2 روزه رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ،چندین طرح گردشگری در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و آمل افتتاح می شود.

افتتاح هتل آبارتمان ترنج م هتل کیمیا در رامسر ، هتل آپارتمان وستا در تنکابن و افتتاح مجموعه بوم گردی ننه گل ابرو از جمله برنامه های معاون رئیس جمهوری در صبح شنبه در غرب مازندران است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قرار است فردا از کارگاه منبت و مجموعه ساحلی نمک‌آبرود در چالوس و پروژه‌های هتل 5 ستاره آراز و کاسپین در نوشهر و مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور بازدید کند.

افتتاح رستوران درجه‌یک ممتاز حاج‌محسن و آغاز فاز 2 این مجموعه در محمودآباد و افتتاح هتل‌المپیک دانشگاه شمال در شهرستان آمل پایان‌بخش برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان مازندران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز