خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران مطرح کرد ؛

برای توسعه گردشگری مازندران برنامه داریم/ مذاکره باسرمایه گذاران برای توسعه گردشگری دریایی

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۳۵

استاندار مازندران گفت:دریا دارای ظرفیت های فراوانی است اما متاسفانه در مازندران از دریا بهره گیری درستی نشده است.

به گزارش ایلنا از ساری ،محمد اسلامی، استاندار مازندران در سفر به غرب مازندران در فرودگاه رامسر با بیان این که استان مازندران دارای ظرفیت ها و پتانسل های بزرگ و وسیعی است، یاد آور شد: اگر به صورت متوازن برای همه سرفصل های توسعه ای استان برنامه اجرایی داشته باشیم شکوفایی سرزمینی ، اقتصادی و جمعیتی را بهمراه خواهد داشت.

استاندار مازندران با اشاره به این که فرودگاه ها نقش ویژه ای در توسعه دارند، تصریح کرد: رامسر دارای پتانسیل های بالایی در بخش های مختلف بوم گردی، سواحل و جنگل است که باید در سایه پایه گذاری روش تورگردانی و گردشگری مدیریت شده و بهره گیری از حمل و نقل ترکیبی دریایی، زمینی و هوایی زمینه توسعه گردشگری را فراهم نماییم.

استاندار با اشاره به این که یکی از راهکارهای توسعه گردشگری، ایجاد گردشگری مدیریت شده و پروازهای چارتری و برنامه ریزی شده  است که بتواند فرودگاه ها را برای پروازهای داخلی و بین المللی فعال کند، افزود: در تلاشیم تا خط هوایی مستقل مازندران را راه اندازی کنیم و با یک سرمایه گذار مازندرانی در این خصوص تفاهم کرده ایم و پیگیر مجوز این فعالیت هستیم.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که برای توسعه گردشگری مازندران برنامه داریم و مسایل آن را پیگیری می کنیم، گفت: برای رونق فعالیت فرودگاه مازندران، مردم استان نیز باید در کنار گردشگران از این امکان استفاده کنند.

اسلامی با اشاره به این که برای توسعه گردشگری دریایی، سرمایه گذاران علاقمند را شناسایی و با آنان مذاکره کرده ایم، بیان داشت: دریا دارای ظرفیت های فراوانی است و متاسفانه در مازندران از دریا بهره گیری درستی نشده است که امیدواریم برنامه های توسعه ای دریا محور را فعال کنیم و سرمایه گذاران مازنی باید نسبت به این مقوله علاقه و رغبت نشان دهند تا تحرک و جاذبه در این بخش ایجاد شود.

استاندار مازندران در بدو ورود به فرودگاه رامسر مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران قرار گرفت و از باند و روند توسعه فرودگاه رامسر بازدید بعمل آورد.

استاندار مازندران در ادامه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر حضور یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز