خبرگزاری کار ایران

آماده باش اورژانس مازندران در طرح امداد زمستانی سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۲۸

طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران از امروز ۲۰ آذر ماه در مازندران آغاز شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران با اعلام آماده باش به ۸۴ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی از امروز 20 آذر ماه در مازندران آغاز  شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با اعلام این خبرافزود: طرح امداد زمستانی اورژانس 115 استان مازندران همزمان با اورژانس کشور از امروز 20 آذر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.

دکتر یحیی صالح طبری اظهار کرد: تعداد 400 نفراز پرسنل فوریتهای پزشکی با ۱۳۰ دستگاه آمبولانس،دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد،آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

همچنین آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ ،ضدیخ ،وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاههای کوهستانی می باشند.

طرح امداد زمستانی اورژانس مازندران تا 20 اسفند ماه 1396 ادامه خواهد داشت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز